Karabuğday
Unknown8/16/2012 08:07:00 PM 2 comments

Açıkçası daha önce ne yedim ne de adını duydum. Rusların Greçkası, Polonyalıların Kaszy Gryczanej i karabuğday, bol protein içeren bir gıda olarak veganlara alternatif bir beslenme olabilir.
oluyor karabuğday. Özellikle Kuzeyde ve Asyada, Rusya, Ukrayna, Polonya gibi ülkelerde geniş bir yetiştirme ve tüketim alanı olan
Ayrıca Gluten içermeyen karabuğday, kolestrolün düşürülmesinde ve vücud şekerinin dengelenmesine yardımcı olduğu söylenmektedir.Karaciğere ve kalp rahatsızlıklarına karşı etkiliği olduğu söylenir.
Velasılkelam bulgurdan iri taneli, kahverengi tonlarında, tadı bulgura yakın diyebileceğimiz. Türkiye de pek yetiştirilmeyen bir tahıl ürünüdür. Türkiyede bulmak zor olsada şansınız varsa Migroslarda kiloluk paketlerde Yar markası altında temin edebilir. Fiyatı 6,90 lira.www.karabugday.com isimli web sitesinden de aynı markalı ürünleri satın alabilir yemek tarifleri ile değişik bir yemek denemiş olursunuz. Online satış mağazasında Karabugday unuda bulunmakta. Evlerimizden eksik olmayan beyaz una nazaran kesinlikle daha sağlıklı olduğunu söyleyebiliriz.
Bunun dışın da Real supermarketlerinde Reis marka karabuğday gördüm. Menşei Çin olan bu ürünün rengi baya bir açık ve fiyatı 8,50 civarında.
Bir ara komşufırın karabuğdaylı ekmek yapıyor diye duymuştum ama şu an varmı bilmiyorum.

Karabuğday Yemek Tarifleri

Kotlety gryczane





About The Author Polska Turka Polska Turka. Facebook and Twitter

2 comments: